Tässä katselin tämän vuoden blogikirjoituksiani ja kauhukseni huomasin, että melkein kaikki tämän vuoden puolella kirjoittamani on pelkkää kiukun ja angstin purkamista. Olen muutenkin tainnut olla enimmäkseen huonolla tuulella melkein koko tämän kevään ajan. Ihan kummallista, olen kuitenkin monien ihmisten mielestä iloinen persoona ja niin olen itsekin kuvitellut olevani.

Totuus on kuitenkin se, että ei ole kauheasti asioita, jotka eivät ota päähän. Opiskelu on ottanut koko kevään päähän, samoin kuin työt. Kaikki työt, kaikki eri työni ottavat niin paljon päähän. Se, että koitan noudattaa kummallista ruokavaliota saattaa minut melkein raivon partaalle, ja se että olen monet kerrat lyönyt jo koko ruokavalioni ihan lössiksi, suututtaa vielä sitäkin enemmän. Sekin ottaa päähän, että unirytmini on jälleen maailman eniten sekaisin. Tänään on pakko pestä pyykkiä ja siivota, ja tällä hetkellä koitan huijata itseäni ja yrittää ajatella positiivisesti, ettei se minua vituta. Hahhah. Eräs ihminen saa minut pelkällä läsnäolollaan jo täysin raivon partaalle, ja minua ärsyttää se, että minun täytyy olla taas se "aikuinen", jonka pitää osata käyttäytyä vaikka joku tiuskii ja äyskii päin naamaa joka kerta kun nähdään. Olen niin allerginen sille ihmiselle, että pelkät sen ihmisen tekemät statuspäivitykset naamakirjassa ällöttävät. En muista oikeasti, koska viimeksi jonkun ihmisen näkeminen on saanut minut näkemään niin punaista, kuin sen ihmisen, ja eniten rasittaa ja raivostuttaa se, että edes tuhlaan angsteiluani siihen ihmiseen. Sitä iloa en kylläkään aio suoda hänelle, että näyttäisin millään tavalla ärsyyntyneeni hänen lapsellisesta käytöksestään minua kohtaan.

Jos ihan rehellisiä ollaan, juuri tällä hetkellä en keksi mitään muuta kuin mieheni, mikä saisi minut hyvälle tuulelle ja joka toinen päivä hänkin ärsyttää minua. Inhoan lukea blogeja, joissa ei muuta tehdä kuin valitetaan, ja omasta blogistani on tullut juuri sellainen. En myöskään pidä ihmisistä, jotka eivät tee mitään muuta kuin valittavat, ja olen tosissani saanut pitää kielen kantani kurissa, etten livenäkin ole ruvennut angstailemaan.

Pitäis varmaan hankkia joko jotain onnellisuuspillereitä, kirkasvalolamppu tai sitten pitäisi varmaan keksiä jotain muuta, millä tästä vitutuksesta pääsee eroon.

Minusta on tullut ikävä ihminen. Ja tästäkin kirjoituksesta tuli valitus.