Aaaargh. Muuta en voi sanoa tällä hetkellä. Olen varmaan kiukusta punainen ja korvista nousee savu. Tämä päivä on osoittautunut juuri sellaiseksi, että parempi kun en poistu kotoa ollenkaan. En tosin ole poistunutkaan, vaan pinnaan sujuvasti taidehistorian luennolta. Se on sentään bonusta, että nukuin klo 12 asti ja köllöttelin pitkään sängyssä. Muuta mahtavaa tässä aamussa ei sitten ole ollutkaan.

Eilen jo yliopiston sähköpostini kieltäytyi kirjoittamasta ääkkösiä oikein. Tein kaiken mahdollisen mitä atk-keskuksen info-sivuilla oli tämän asian korjaamiseksi, mutta ongelma ei poistunut. Mielenkiintoista on se, että atk-keskuksen sivujen mukaan sama ongelma pitäisi koskettaa kaikkia käyttämiäni sähköposteja, mutta gmail puolestaan tunnistaa ääkköset aivan normaalisti.

Viimeiset kaksi tuntia olen lisäksi etsinyt kaikenlaisia viruksia koneeltani. Niitä tuntuukin olevan, kaksi troijalaista ja yksi avg:n virukseksi luokittelema. Yhdelle niistä ei voinut avg:n mukaan edes tehdä mitään, mutta poistin koneelta sen kansion, missä se oli. En tiedä yhtään mikähän kansio sekin mahtoi olla, jotain tekmistä sillä oli Javan kanssa. Troijalaiset on toistaiseksi suljettu avg:n virustyrmään, kun en tiedä mitä niille pitäisi tehdä. Voihan video.

Tietenkin tämä kaikki tapahtuu juuri silloin, kun mies on aamulla lähtenyt työmatkalle Unkariin. Jos koneeni pysyy hengissä perjantain ja lauantain vastaiseen yöhön asti, olen tyytyväinen.

Mieheen liittyen olen tuntenut myös pientä ärtymystä jo lauantaista asti. Lauantaina vietettiin ainejärjestömme vuosijuhlia oikein suureellisesti, keikisteltiin hienoissa iltapuvuissa ja ja nautittiin upea juhlaillallinen ja uotiin. Niin, ja juotiin. Ja juotiin. Jatkopaikka oli erään turkulaisen yökerhon VIP-tila, josta vielä innokkaimmat valuivat professorin luo jatkoille. Siellä aikaa vierähtikin aamuun asti. Omat muistikuvani loppuvatkin koko lailla sinne, en muista paluumatkasta taksilla kotiin juuri mitään. Mies oli täällä ilmeisesti riisunut meikäläisen, joka on ilmeisesti ollut velttona kuin räsynukke. Hän oli myös yöllä laittanut lämpimän jalkakylvyn minulle, kun olin saanut päähäni ottaa ulkona 10 sentin korkokenkäni pois ja kävellä hyisessä ja märässä maassa "avojaloin" eli pelkät ohuet sukkikset jalassa. Niinpä, eikö kuulostakin kultaiselta mieheltä? Kyllähän se onkin kultainen. Tällä hetkellä minua ärsyttää miehessä se, että hän tulee niin hemmetin hyvin toimeen kaikkien muidenkin naisten kanssa. Juhlailtana mies tanssitti varmaan kaikkia naispuolisia opiskelukavereitani ja muutenkin kaikki naiset aina ovat ihan lääpällään häneen. Juhlassakin monet tulivat minulle asti sanomaan, miten hyvännäköinen ja mukava mies minulla on. Se ärsyttää. Tarviiko sitä olla kaikille niin helvetin hyvännäköinen ja mukava.

Kai minä sitten olen vähän mustasukkainen, vaikka en sitä haluaisikaan myöntää. No, nyt se varmaan helpottaa, kun sain senkin ulos systeemistäni. Vielä kun saisin nuo virukset pois tältä koneelta.