Okei, tämä on Wanha kuin taivas, muta anti mennä yön pimeinä, tylsinä tunteina...<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

JOS ELÄMÄSTÄSI TEHTÄISIIN ELOKUVA, MILLAINEN SEN SOUNDTRACK OLISI?

Tässä kuinka se toimii:
Avaa musiikkikirjastosi (iTunes, Winamp, Media Player, yms).
Laita se sekoitukselle ( Shuffle)
Paina Play.
Jokaiseen kysymykseen vastaa biisi joka soi.

************************************************************

Alkumusiikki:
Pink Floyd - Goodbye cruel world

"Goodbye you people, there's nothing you can say to make me change my mind, goodbye.." (En edes muistanut tätä biisiä olevankaan)


Herääminen:
Liszt - Liebesträume, Notturno III, O Lieb

(Jostain kahvi tai jogurttimainoksesta tuttua kaunista pianomusiikkia, kesäistä, keveää, valoisaa)

Rakastuminen:
Verdi - La Traviata, Prelude Act I

(Alku harrasta ja dramaattista, myöhemmin lähtee valssina soljumaan melodisemmin.. Hmm, mikä ettei.)

Taistelu:
Grieg - The Death f Åse and Anitra's Dance from Peer Gynt Suite No1

(Hyvin mahtipontista ja harrasta, kävisi kyllä tahtojen taistoon.. Surumielistä.)

Riitaantuminen:
The Crash - Of Hope and Despair

Today we will stop faking and celebrate with full hearts.. Take these words, discover me)

Sovinto:
Stratovarius - The Black Diamond

(I know I can't stay by your side forever, but I know I won't forget your beauty, my Black Diamond.)

Salainen rakkaus:
The Police - Every Breath You Take

(Since youve gone I been lost without a trace, I dream at night I can only see your face...
I look around but its you I cant replace, I feel so cold and I long for your embrace...)


Elämä on okei:
Love Split Love - How Soon Is Now (Siskoni on noita -sarjan tunnusmusiikki..
x) )

(You shut your mouth, How can you say I go about things the wrong way ?
I am Human and I need to be loved, Just like everybody else does..)



Pettymys:
Diary of Dreams - Victimized

(So take your victimized lies, Take your generous disguise, Sceptic privilege of mine
To the conquest of an angel, To the defeat of a beast.. Glued to senses, Attached to all I need..)

Ajaminen:
Panjabi MC - Mundian To Back Me (Intialaista Bollywood-tyyppistä pimputusta.. Jostain syystä tästä tulee mieleen joku huono kung-fu leffa.. :P)

(Mundian to bach ke Rahi, ni thoo honei honei hoyee mutear, Mundian to bach ke Rahi, ni thoo honei honei hoyee mutear, Mundian to bach keee Rahiiiiiiiiii-ahhh!)

Muistot:
Maj Karman Kauniit Kuvat- Romanssi

(Halasin ja tiesin, vihdoinkin saisin suuren tarinan ainekset, Taas saisin juosta huolestuneena onnellisten loppujen puolesta, aina tämä sama, aina sama ristiriita, Pysyäkö täällä vai kadota hyvällä säällä...)

Iloinen tanssi:
Metallica - The Unforgiven (No ei kovin iloista kyllä..
x) )

(what I've felt, what I've known,never shined through in what I've shown...
never be, never see, won't see what might have been

Unohtaminen:
Korn and Marilyn Manson - Sleepy Hollow

(Basis all for me, Can you leave my mind. Bracing my fall, My every single place.
Your love travelled far, Some laying with my fates.
Place some never far, You're everything away.
You say I'm a love, And be mine every way.)

Pitkä yö yksin:
Eppu Normaali - Näin kulutan aikaa

(Näin kulutan aikaa maatessani alla tämän taivaan, josta pilvet tekevät harmaan
sen tiedän, varmaan takana sinisten silmieni päätäni vaivaan
alla tämän taivaan, kun kuluttelen aikaa, kun kuluttelen aikaa..)

Viimeinen taistelu:
Stabbing Westward - So far away

(I wish that I could find a way, To smash my fist right through these walls of ugliness and emptiness, And gently touch your face
But every time that I touch you, You feel so far away...)

Kuolemakohtaus:
Enya - Deireadh An Tuath

("'Sí an ghealach, mall san oíche. 'Sí an ghrian. Fán liom go Deo..." Englanniksi sama: It is the Moon,
late in the night. It is the Sun. Stay with me forever.)


Lopputekstit:
Kerkko Koskinen - Rakkaus viiltää

(Rakkaus viiltää, taivas laskeutuu.. Rakkaus viiltää, katseeni raskas saa
sisiliskot tuomaan häntänsä minulle.. Sinä taas polvistut eteeni...)