Mielenkiintoiset sanat tässä Morrisseyn biisissä (You have killed me):

Pasolini is me
'Accattone' you'll be
I entered nothing and nothing entered me
'Til you came with the key
And you did your best but

As I live and breathe
You have killed me
You have killed me
Yes I walk around somehow
But you have killed me
You have killed me

Piazza Cavour, what's my life for?

Visconti is me
Magnani you'll never be
I entered nothing and nothing entered me
'Til you came with the key
And you did your best but

As I live and breathe
You have killed me
You have killed me
Yes, I walk around somehow
But you have killed me
You have killed me

Who am I that I come to be here…?

As I live and breathe
You have killed me
You have killed me
Yes I walk around somehow
But you have killed me
You have killed me

And there is no point saying this again
There is no point saying this again
But I forgive you, I forgive you
Always I do forgive you


Pasolini: Pier Paolo Pasolini, runoilija, ohjaaja, kirjailija, 1900-luvun taiteen sielu

Accattone: Accattone oli Pier Paolo Pasolinin elokuvan nimi vuodelta 1961. Kirjaimellisesti 'Accattone'  tarkoittaa kerjäläistä. Roomassa se tarkoittaa myös köyhää tai lahjatonta miestä. Kenties Morrissey tarkoittaa tässä sitä, että henkilö, kenestä hän laulaa, on oleva hänen ensimmäisenä...

Piazza Cavour: Roomassa, erittäin lähellä Lungotevereä...

Visconti: Luchino Visconti, kuuluisa italialainen ohjaaja. Työskenteli paljon Anna Magnanin kanssa, tämä oli hänen lempinäyttelijänsä. Voi tarkoittaa  myösTony Viscontia, joka tuotti Morrisseyn albumin. Itse asiassa, hiljattain Album Chart Showssa Channel 4:llä, Morrissey muutti sanoitukset seuraavalla tavalla: 'Tony Visconti is me..'

Magnani: Anna Magnani, Italian parhaimpia/tunnetuimpia näyttelijättäriä.