No niin, nyt kun vuorokausi on taas vaihtunut, voi kirjoittaa uuden bloggauksen ilman, että vaikuttaisi kovin säälittävältä. Jos lisään tähän, että vietin lauantai-iltaani kotona yksin ylhäisessä yksinäisyydessäni ja siemailin pari lasia punaviiniä, ja että minulla oli tylsää ja surffasin netissä suurimman osan illasta, palailen taas säälittävyyteni alkulähteille.

Koska olen päättänyt kohentaa blogiani, vaihdoin monen kuukauden jälkeen jopa kuukauden kuvan, joka on ihanan vihreä. Nuo kukkaset siinä taitavat olla metsätähtiä ja lisäksi siinä näkyy metsämansikan lehtiä. Kuva on napattu meidän mökiltä saaresta saunamökin takaa. Se on edelleen minulle maailman mahtavin paikka maailmassa, jos haluaisin oikein rentoutua voisin muistella miten viime juhannuksena makasin veneen keulassa ja katselin pilvetöntä sinistä taivasta ja vilkuilin hitaasti kohoilevaa ongen kohoa.

Lisäksi poistin tuolta "Saatan seurata" blogilistaltani monen monta blogia. Harmittavaa kyllä toisaalta, suurin osa blogeista on kuulunut ennen lempiblogeihini, mutta niiden kirjoittaja on sittemmin lopettanut kirjoittamisen tai tuhonnut bloginsa. Eniten kaipailen edelleen MissFoxyn, Tähden, Syanidin ja Kamin perään. Tosin Kami on aloittanut uuden blogin, joka tyydyttää hyvin Kamivajettani. Lisäksi listalla oli aika monta blogia, joiden kanssa voisin kuvailla, että minulla oli nk. yhden illan juttu. Hetken jaksoin innostua niistä blogeista ja niiden sisällöstä, sittemmin joko tajusin, että blogi toistaa itseään päivästä toiseen, blogin kirjoittajalla ei olekaan mitään sanottavaa tai blogin kirjoittajalla on niin ärsyttävä asenne tai jutut, että en halunnut enää pitää niitä blogeja listallani. Pahoitteluni, jos jonkun näistä blogeista pitäjä tunnistaa itsensä näistä sanoista. Näiden vastapainoksi lisäsin pari uutta blogia, jotka vaikuttavat mielenkiintoisilta. Jos teillä on tiedossa jotain hyviä blogeja, joiden uskoisitte kiinnostavan myös minua, saa vinkata!

Toistaiseksi olen ihastunut tähän nyt käytössä olevaan blogin sivupohjaan, se on ihanan vihreä, vaikka yleensä inhoankin vihreätä. Nyt minulla on ilmeisesti menossa jonkinlainen vihreä kausi. Vihreä symboloi minulle kevättä ja uutta kasvua, ja näin se sopii loistavasti tähän vuoden vaihteen kynnykselle. Edelleenkään minulla ei ole harmainta aavistusta tämän sivupohjan tekijästä, joten jos joku muistaa kuka se on, niin voi kertoa siitä minulle kommenttiosiossa.

Huomasin että tuo blogilista on hiukan verrattavissa puhelimeni luetteloon, jossa roikkuu vielä eräs eksä vuodelta 2001 nimellä Ranskan kolli ja muutama "Niina, kuka ihmeen Niina?". Ehkä pitäisi käydä tuo puhelinkin rankalla kädellä läpi. Siinä on vain se huono puoli, että joskus saattaa joku monta vuotta sitten unohduksiin joutunut henkilö ottaa yhteyttä, ja silloin sitä vasta miettiikiin kuumeisesti, kuka mahtaa olla kyseessä, jos pitää pelkän numeron perusteella arpoa.